Sunday, October 11, 2009

My Other Half

Arakian keadaanku yang sedang teruk dilanda alahan sepertimana yang telah aku alkisahkan dalam entry sebelum ni..


Arakian harus aku ceritakan tentang seseorang..


tentang seseorang yang mana tanpanya seksaku pasti lebih seksa..

tentang seseorang yang mana tanpanya rebahku tak bersambut..

tentang seseorang yang mana tanpanya lemahku tak didukung..


hawa tercipta di dunia

untuk menemani sang adam

begitu jua dirimu tercipta untuk temani aku


buat adamku...

terima kasih kerana menggosok belakangku kala aku seksa muntah-muntah

terima kasih kerana menghulurkan air bio aura kala loyaku tak tertanggung

terima kasih kerana membawa dan menemaniku berjumpa doktor

terima kasih kerana memasak, menghidangkan makanan dan membasuh pinggan

terima kasih kerana membasuhkan, menjemur, melipat, menggosok baju

terima kasih kerana menguruskan segalanya dikala aku tak larat dan tak tertanggung segalanya


suamiku..

terimalah ampun maafku kerana kelemahanku

termalah ampun maafku kerana segala kekuranganku


abg..

saat ini aku sangat-sangat memerlukan abang..

kerana diri ini sangat lemah lahir dan batin

fizikal dan mental

jasmani dan emosi


Thanks for always being there when i need u..

Hanya Allah sahaja yang mampu membalas segalanya..

Jihad ku pasti tumpas tanpamu..


4 comments:

FastRi said...

semoga dikurniakan kekuatan dan kesihatan sokmo

Mince4AM said...

selamat berjihad

truvox said...

amiin ya robbal ,alamin my hubby

shukran jazilan ya mince4am

Doakanlah yg terbaik

Anonymous said...

bile due kak
~NADIA