Friday, August 14, 2009

berkulat dah blog ni...

Subhanallah...
last time aku menulis di sini pada 13.03.2008. Hari ni dah 13.08.2009 dah lebih setahun kubiarkan blogku ini berkulat..basi..terbiar kaku.

Apa cerita? entahlah..bila aku lawati blog orang lain keinginan untuk turut sama menulis seperti orang lain teruja..tapi macam-macam alasan aku berikan pada diri aku sendiri...
tiada masa lah...
tak ingat passwordlah..
tak ingat url blog sendiri..
nama blog sendiri pun aku tak ingat juga..
tahu-tahu rupa-rupanya dah 2 blog aku created but deserted at the end..
entahlah..

tengok blog orang lain nampak menarik je.. blog aku apa yang ada?
sudahla..aku yang menulis aku sendiri baca..
ada ke kawan-kawan nak baca blog aku?
siapa? macamana kawan-kawan nak tahu aku pun ada blog?
tahu-tahu berkulat lagi blog aku ni...

No comments: